Kosmiczny weekend, jeden po drugim

Nie nadążam z pisaniem. Więc przestawiam przerzutki i ruszamy.

Ostatnio weekendy mam dość intensywne. Ba, na tyle, że cieszy tym bardziej powrót do pracy, chociaż zawodowo też nie mam na co narzekać 🙂

Przedostatni weekend – jazda w deszczu, gradzie i słońcu na zmianę. Rower wyzwala w człowieku zwierzę. Tę piękną tęczę zobaczyłam na koniec trasy. Obłędne uczucie.

Najważniejsze dla mnie osobiście, że co weekend pobijam swoje rekordy.

wp-1463989645595.jpg

W tę niedziele zrobiliśmy pierwszy raz razem 48 km. Poczucie zwycięstwa nad własnymi słabościami – bezcenne. ABSOLUTNIE GENIALNE!  🙂 Oczywiście miałam chwile zwątpienia i rozglądałam się za przystankiem autobusowym, bo miałam wrażenie, że po 40 km rower odmawia mi posłuszeństwa, ale na szczęście, to było tylko wrażenie. Goniłam za pędzącym bez opamiętania Marcinem. Szatan jeden 🙂

Wyspa Sobieszewska jest jednym z najpiękniejszych miejsc Gdańska, ale prawda jest taka, że Gdańsk jest cały pełen takich miejsc. Dlatego nigdy nie biorę urlopu latem. To czas, gdy za dużo się tu dzieje. Tu i w okolicach.

Gdy przejechaliśmy most do Sobieszewa aż stanęłam i krzyknęłam „JEEEESTTT!!! MAMY TO!!!”. uśmiechając się do patrzących na mnie dziwnie ludzi. Rzuciłam się Marcinowi na szyję, bo poczucie dumy mnie rozwaliło. Myślałam czasami o tym momencie od ponad roku. Jednak poczucie pokonania własnych słabości jest bezcenne.

Jednym z bardziej magicznych miejsc Gdańska jest też teren przy ulicy Na Szańcach. Naprawdę magia totalna. Właściwie takich miejsc, zachowanych między zabudową, a pełnych natury, rechotu żab, śpiewu ptaków, wodujących i startujących łabędzi, małych kaczuszek czy ślicznych owieczek jest tu kilka. Najlepiej odkrywać je właśnie na rowerach, żeby nie płoszyć i nie odbierać sobie przyjemności. Oczywiście w tym wszystkim oszołamia zapach kwitnących krzewów i drzew.  Chce się żyć i nawet się specjalnie nie myśli o bolących już mięśniach. Jest pięknie.

 

Ten maj…

 

Zdjęcia: weekendowe wypady. Gdańsk i okolice. 05.2016

Informacje

emancypantka | kocham wolność i szukam równowagi między skrajnościami (smart&slow).

Tagged with: , , , , , , , , , ,
Napisane w 100% bycia 40tką

Skomentuj

Follow LASARA on WordPress.com

Podaj adres e-mail w celu obserwowania tego bloga i otrzymywania powiadomień o dodaniu nowych wpisów.

Dołącz do 216 obserwujących.

Instagram
Jakby ktoś chciał zacząć od początku, to tu. #begging #hel #poland #ilovepl #travelphotography Niezmiennie : równowaga między skrajnościami #madebyml #balans #stemple Nic nie musisz. Fajnie... Bo możesz. <wolność> #madebyml #stemple #wolność Dziękuję za miniony dzień #madebyml #stemple #thanks #likeapray #mantra #sea🌊 #sky #clouds #ship #sunyday #ilovepl #chillout #hel #nafalochronie #ontheway #piękna #foka #ilovepl #nature #animals #chillout
Licznik:
  • 35,016 hits
