O czym dziś nie będzie oraz najważniejsze pytanie ever

Dziś, moi drodzy, na wstępie w 3 punktach o tym, o czym, nie będzie:

Nie będzie o tym, że:

1. Należy zlikwidować agencje pracy, bo blokują  i przekłamują rynek pracy. Uwolniony rynek sam by się regulował, a ludzie mogliby bezpośrednio z pracodawcami ustalać warunki. Z założenia lepsze, niż przez agencję. Wszyscy by na tym zyskali. Co powinno zostać? Jedynie firmy rekrutujące, bo na weryfikacji kwalifikacji warto się znać.

2. Jestem szalenie za kontrolą treści i komentarzy w internecie. Właściciele i administratorzy stron powinni zakasać rękawy i zacząć ogarniać tę kuwetę. Syf w komentarzach blokuje aktywność czytelników, których komentarze mogłyby być wartością dodaną do treści i budować jakość strony/ artykułu. Marzy mi się, żeby społeczności internetowe zaczęły walkę z hejtem, bo niedorzeczne jest komentowanie tego zjawiska na zewnątrz, zamiast tępić je u źródła. I tyle.

3. Nie będzie też o tym, że czasami rezygnuję z zakupu, gdy mam płacić przez przelewy24, bo mój bank ma zawsze jakiś problem z nimi. Ostatnio apogeum mnie dopadło, gdy chciałam kupić książkę Jasona Hunt  „THORN” (a o samej książce więcej TU). Weszłam bezpośrednio do sklepu (przeleciałam notkę szukając tylko jakiegoś przycisku „KUP”, bo nie miałam czasu na czytanie więcej – chciałam tylko, kurcze, kupić w przedsprzedaży, bo czekałam na ten moment od dawna), nie czytając notki, ani komentarzy, a przy wyborze „zapłać teraz” (czy coś w ten deseń) wystąpił 3 razy błąd.  Potem weszłam na skrzynkę, a tam 3 maile, potwierdzenia 3 zamówień, w nich link do płatności, który i tak nie działał, a zadziałało dopiero wsparcie sklepu. Straciłam ok 15 minut, co w ciągu dnia jest dla mnie potężną stratą czasu na taką operację. Szanowne i niedopracowane przelewy24, realizacja płatności i zamówienia powinna zajmować (i z reguły zajmuje), przysłowiowe 30 sekund. W dzisiejszych czasach mieć tak niedopracowaną usługę, a przy tym tak dobry marketing korzystania z niej (w końcu sklepy się nią często posiłkują) = niesamowite. Jako człowiek szalenie zorganizowany i nie znoszący w ciągu dnia wszelkich niezrozumiałych utrudnień, jestem podbuzowana tą sytuacją i życzę Wam, żebyście to technicznie ogarnęli. I możecie mnie przeprosić, za stratę czasu i straty moralne (z przyzwoitości anulowałam 2 zamówienia, chociaż nie moją winą było ich wygenerowanie). Taka usługa jak płatności przelewem powinna śmigać bezszelestnie i prawie w tle na samo zalogowanie do banku (które trwa przecież 10 sekund), a nie zajmować tyle czasu. Tym sposobem, coś, co chciałam zrobić w przerwie na kawę, między jednym a drugim łykiem, zjadło mi czas, który przeznaczyłam na coś innego. Bo najbardziej banalna operacja spowodowała tyle kłopotów.

Ale będzie o czymś zdecydowanie pozytywnym i w sam raz na piątek, piąteczek, piątunio:

Pytanie za dużą ilość punktów. Skup się i pomyśl: jaka jest najważniejsza umiejętność naszych czasów? Ale tak naprawdę najważniejsza, bez której nie ma mowy o rąbku sukcesu i powodzenia nawet grając w  tetris, nie mówiąc o życiu?

Hm?

No? Co to będzie?

O tym napiszę w kolejnej notce 🙂

Informacje

emancypantka | kocham wolność i szukam równowagi między skrajnościami (smart&slow).

Tagged with: , , , , , ,
Napisane w 100% bycia 40tką

Skomentuj

Follow LASARA on WordPress.com

Podaj adres e-mail w celu obserwowania tego bloga i otrzymywania powiadomień o dodaniu nowych wpisów.

Dołącz do 216 obserwujących.

Instagram
Jakby ktoś chciał zacząć od początku, to tu. #begging #hel #poland #ilovepl #travelphotography Niezmiennie : równowaga między skrajnościami #madebyml #balans #stemple Nic nie musisz. Fajnie... Bo możesz. <wolność> #madebyml #stemple #wolność Dziękuję za miniony dzień #madebyml #stemple #thanks #likeapray #mantra #sea🌊 #sky #clouds #ship #sunyday #ilovepl #chillout #hel #nafalochronie #ontheway #piękna #foka #ilovepl #nature #animals #chillout
Licznik:
  • 35,016 hits
